Hovedseksjon

Publisert:

Vi sees igjen til et nytt skoleår mandag 17 august.

God sommer!
Foto: Maria Grande Aakermann

Etter høy innsats, mye engasjement og godt samarbeid gjennom året er det endelig på tide med velfortjent sommerferie!

Året har vært fylt med læring, utvikling, opplevelser og mange fine øyeblikk, både i klasserommet og utenfor. Vi er veldig stolte av alt elevene våre har fått til, og takknemlige for fellesskapet som gjør skolen til et godt sted å være.

Nå er tiden inne for å senke skuldrene, nyte sommerdagene og samle ny energi til høsten. 

Vi ønsker alle en riktig god sommer og gleder oss til å se elever og ansatte igjen når skolen starter opp til høsten!

Sommerhilsen fra oss på Lofsrud skole